Page 49 - Tekstil Teknoloji
P. 49

industry’s leading marketplace   percent) coming from EU coun-  be. “DOMOTEX is our No. 1
             and showcase for innovations.   tries. There was a considerable   event. Here in Hannover we can
             Our exhibitors were particularly   increase in visitors from the Near   show off our products to a truly
             pleased with the high caliber of   and Middle East (up 9 percent)   global audience. DOMOTEX
             the international audience they   as well as East and Central Asia   was more attractive than ever,
             encountered here, while the   (up 16 percent). Appreciably   and we are very content with
             show’s visitors, for their part,   more visitors came from the   the run of the show. We had
             responded enthusiastically to the   U.S. and the United Kingdom, in   considerably more talks with
             globally unrivalled array of offer-  particular.            high-caliber decision-makers
             ings at DOMOTEX,” remarked Dr.   For anyone keen on doing   from abroad. And visitors spent
             Andreas Gruchow, the Deutsche   international business, Han-  much more time at our stand to
             Messe Managing Board member   nover was clearly the place to   get informed about our offer-
             in charge of DOMOTEX, on the
             last day of the show. “Innova-
             tions@DOMOTEX and the new
             Young Designer Trendtable,
             in particular, delivered a great
             deal of valuable inspiration and
             highlighted DOMOTEX as a
             place that puts innovations on
             center stage.”
             Attendance was on a par with
             the last comparable DOMO-
             TEX, staged in 2015. Around
             70 percent of visitors were from                                                            47
             abroad, with the majority (43                                                                      47   GÜNDEM  NEWS






             konuştu. “Innovations@DOMO-
             TEX ve özellikle de yeni genç
             tasarımcı standı değerli bir ilham
             kaynağı olduğu ve Domotex’i
             yenilikleri merkezine alan bir yer
             olarak vurguladı”.
             Katılım 2015 yılında gerçekleş-
             tirilen Domotex ile eşit düzey-
             deydi. Katılımcıların yaklaşık
             %70’i yurtdışından olup bü-
             yük bir çoğunluğu (%43) AB
             ülkelerindendi. Yakın ve Uzak
             Doğu (%9’a varan) ile Doğu ve
             Orta Asya’dan (% 16’ya varan)
             ziyaretçilerde kayda değer bir
             artış vardı. Özellikle de ABD   Hannover’de ürünlerimizi gerçek-  vericiler ile de epey konuşmalar
             ve Birleşik Krallık’tan çok fazla   ten de tüm dünyaya gösterebili-  gerçekleştirdik. Yaratıcı altyapıla-
             ziyaretçi geldi.              yoruz. Domotex her zamankinden   ra sahip sözleşme sayısında da
             Uluslararası ticaret yapmak   daha çekiciydi ve fuarın gidişa-  kayda değer bir artış vardı.
             isteyen kişiler için Hannover,   tından oldukça memnun kaldık.   Domotex giderek klasik fuar an-
             bulunmaları gereken bir yerdi.   Ziyaretçiler de sunduklarımız hak-  layışından çıkıp, yeni trendler için
             “Beaulieu Internati Genel Müdürü   kında daha fazla bilgi almak üzere   ilham verici bir arenaya dönüşme-
             Piet Lievevrouw: “Domotex bizim   standımızda uzun süre geçirdiler.   ye başladı” yorumunda bulundu.
             bir numaralı etkinliğimiz. Burada   Yurtdışından yüksek kalibreli karar   Avelgem Belçika merkezli IVC
   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54