Page 47 - Tekstil Teknoloji
P. 47

SLEEPING AS A LIFESTYLE
            After nutrition and fitness, sleeping will be the next big
            lifestyle theme. This was also proven by the numerous
            innovations seen in the bed segment.
            Mediflow from Hamburg, for example, presented an
            improved version of its water pillow capable of full adjust-
            ments for firmness and supportive effect.
            Robert Kocher, European CEO of Mediflow: “This year, we
            had lots of new customers at our stand who had heard
            about us and wanted to know more about our products
            or even ordered them directly. Visitors primarily came from
            the Middle East, China, the eastern European region and
            Scandinavia. We also enjoyed intense discussions with
            American and German customers. This is also the great
            strength of Heimtextil.
            You’ve can shake hands with the world here. It is not just
            about sales, but also communication and establishing
            relationships or simply getting direct feedback on our prod-
            ucts”. At the sleep campaign stand, visitors and exhibitors
            alike were able to inform themselves about the four things
            that can influence sleep.
            Heimtextil will continue to focus on the topic of sleeping
            over the coming years.
            The next Heimtextil, international trade fair for home and
            contract textiles, will take place from 9-12 January 2018 in                                 45
            Frankfurt am Main.                                                                                  45   GÜNDEM  NEWS






            sertlik ve destekleyici etki için tüm ayarlamaları
            yapabilen su yastığının gelişmiş bir versiyonunu
            tanıttı. Mediflow CEO’su Robert Kocher: “Bu yıl bizim
            hakkımızda bir şeyler duymuş olan ve ürünlerimiz
            hakkında daha fazlasını bilmek isteyen ve hatta
            onları doğrudan sipariş eden pek çok yeni müşteri
            standımızdaydı.
            Ziyaretçiler başlıca Orta Doğu, Çin, doğu Avrupa
            bölgesi ve İskandinavya’dan geldiler.
            Amerikalı ve Alman müşteriler ile de yoğun
            görüşmelerin tadını çıkardık. Bu da Heimtextil’in
            muhteşem bir gücü. Burada dünya ile el
            sıkışabilirsiniz. Söz konusu olan sadece satış
            değil aynı zamanda iletişim ve ilişkiler kurmak veya
            ürünleriniz hakkında doğrudan dönüş almak”.
            Uyku kampanyası standında hem ziyaretçiler hem de
            katılımcılar uykuyu etkileyebilecek dört şey hakkında
            birbirlerini bilgilendirebildiler.
            Heimtextil gelecek yıllarda da uyku konusu üzerine
            odaklanmayı sürdürecek.
            Ev ve iç mekan tekstillerine yönelik uluslararası
            ticari fuar olan bir sonraki Heimtextil ise Frankfurt
            am Main’de 9 – 12 Ocak 2018 tarihlerinde
            gerçekleşecek.
   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52