Page 45 - Tekstil Teknoloji
P. 45

in terms of its visitor and exhibitor   Visitors from Germany in particular   TEXTILE DESIGN: THE EYE
             numbers.                      consider the situation to be good   FEELS TOO
             But it’s no longer about quantity   (40 per cent).          It is not just the feel of a material
             and hasn’t been for a long time.   “We returned to Heimtextil at   that determines its appeal – some-
             I am especially pleased about   the right time: over the past few   thing that was also obvious at
             the high quality of the products   days, we have been successful in   Heimtextil with the great interest
             exhibited as well as the intensity   positioning our new profile and new   shown in textile design. The col-
             of discussions between purchas-  product orientation”, says Andreas   ourful fabrics and varied designs
             ers and exhibitors. Frankfurt is the   Klenk, CEO Saum & Viebahn. “The   by well-known designers and
             international meeting place and   feedback from our visitors was thor-  young talent were very popular and
             beating textile heart of the interiors   oughly positive and we were able to   attracted a lot of attention: “For me
             industry.”                    acquire both export and domestic   as a designer, Heimtextil is extreme-
             Also positive: overall, visitors con-  contacts. We will be leaving this   ly interesting, in particular because I
             sider the sector’s economy to be in   Heimtextil with a good feeling and   can see myself designing bed linen,
             a better place even than last year.   look forward to returning next year.”  pillows and other home textiles in









                                                                                                                    GÜNDEM  NEWS  43




                                                                                                         43

















             yüksek kalitesi ve satın almacılar ile   belirlemekte oldukça başarılı olduk.    ler oldu ve yoğun ilgi topladı.
             katılımcılar arasındaki görüşmelerin   “Müşterilerimizden aldığımız dönüş   Yeni duvar kağıdı koleksiyonunu
             yoğunluğu hakkında memnuniyet   tamamen olumlu oldu ve hem   ticari fuarda sergileyen yıldız tasa-
             vericiydi. Frankfurt uluslararası   ihracat hem de iç bağlantılar elde   rımcı Michael Michalsky: “Benim
             bir buluşma mekanı ve iç mekan   edebildik. Bu Heimtextil’i iyi hislerle   için bir tasarımcı olarak Heimtextil
             endüstrisinin de atan kalbi konu-  kapatıyoruz ve gelecek sene tekrar   özellikle duvar kağıdına ek olarak
             munda”.                       gelmeyi dört gözle bekliyoruz”.  yatak çarşafı, yastık ve diğer ev
             İlave olumlu yönleri: genel itibariyle                      tekstillerini de gelecekte tasarlaya-
             ziyaretçiler sektör ekonomisinin   TEKSTİL TASARIMI: GÖZLER   bileceğimi görebilmem açısından
             geçen yıla kıyasla çok daha iyi   DE HİSSEDER               oldukça ilginçti.
             durumda olduğunu düşünüyor.   Bir materyalin çekiciliğinin yalnız-  Dünyanın lider ticaret fuarında çok
             Özellikle de Almanya’dan gelen   ca dokunarak hissedilemeyeceği   sayıda rakip bir arada bulunuyor.
             ziyaretçiler durumu olumlu değer-  Heimtextil’deki tekstil tasarımına   Burada ürünlerin pazarlanışını
             lendiriyor (%40).             gösterilen büyük ilgi sayesinde bir   yakından deneyimleyebilir ve yeni
             Saum & Viebahn CEO’su Andreas   kez daha ortaya çıktı. İyi bilinen   ürünlerime dair dönüşleri de doğ-
             Klenk ise: “Heimtextil’e doğru za-  tasarımcılar ve genç yetenekler   rudan alabilirim”.  Heimtextil’deki
             manda katıldık: son günlerde yeni   tarafından yaratılan renkli kumaşlar   evrensel eşsizlikteki tasarım tek-
             profilimizi ve yeni ürün odağımızı   ve çeşitli tasarımlar oldukça popü-  lifine büyük ilgi gösteren yalnızca
   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50