Page 54 - Tekstil Teknoloji
P. 54

The ‘Inner Face’ Of The


                   Story Of Uster



                   The technology is in place, the products are ready to roll… But it’s people
                   who provide the vital link to bring it all together perfectly, and keep it
                   going as smoothly and efficiently as possible.

                   Uster’s worldwide service teams are   direct access to Uster people who   manager on the line. He’s worried
                   dedicated to giving textile mills a rap-  can deal with a problem and find a   about his Uster  JOSSI VISION
                                                                                            ®
                   id response, with expert personnel   solution.               SHIELD performance. The call takes
                   always on hand.                                              about 10 minutes and Mehmet gives
                   A phone call or a service visit –   HERE IS A TYPICAL SCENARIO:  some instructions. Shortly after-
                   whatever is needed, customers have   Mehmet’s phone rings, and it’s a mill   wards, the customer calls back, hap-









           GÜNDEM  NEWS  52
         52


























                   Uster’in Hikayesinin ‘İç Yüzü’




                   Teknoloji tamam, ürünler yola çıkmaya hazır... Fakat bu ürünleri mükemmel bir şekilde
                   bir araya getirmek ve işleri olabildiğince sorunsuz ve verimli bir şekilde devam ettirmek
                   için hayati bir bağ sağlayan unsur insanlar!


                   Uster’in dünya çapındaki servis ekip-  çalışanlarına direkt olarak erişebilirler.  matlar verir. Kısa süre sonra müşteri
                   leri, her daim hazır olan uzman per-                          yeniden arar ve pamuklu temizleme
                   soneli ile tekstil fabrikalarına hızlı bir   İŞTE SİZE TİPİK BİR SENARYO:  sisteminin Mehmet’in tavsiyelere
                                                              ®
                   cevap vermeye adanmış durumdalar.  Mehmet’i Uster  JOSSI VISION   göre tekrar ayarlandığını ve yeniden
                   İster bir telefon görüşmesi yahut da   SHIELD’in performansından endişe   istediği gibi çalışmaya başladığını
                   servis ziyareti artık ne gerekiyorsa,   eden bir müşteri arar. Çağrı yaklaşık   söyler. Peki sonuç? Mehmet’in ka-
                   müşteriler sorunlarını çözecek Uster   10 dakika sürer ve Mehmet bazı tali-  fasında memnun ettiği bir müşterinin
   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59