Page 41 - Tekstil Teknoloji
P. 41

are essential for capturing a new generation of
            connected consumers.“People today are constantly
            exposed to a barrage of vibrant media on multiple
            devices. The customer is now visually sophisticat-
            ed, a voracious consumer of ever-changing images
            depicting highly-styled products, places and peo-
            ple,” states MintModa founder and creative director
            Sharon Graubard.
            “The emotional draw of color, hardwired into hu-
            mans, becomes an ever-more powerful marketing
            tool. We were looking for a truly advanced color
            service that would offer the widest possible range
            of color so that we could capture those nuances in
            our trend forecasts, and Archroma is that.”
            “The Color Atlas by Archroma represents a true
            labor of love,” said Chris Hipps, Global Director,
            Archroma Color Management. “The idea is to offer
            our customers options they never dreamed of. We
            resonate with MintModa’s progressive, focused
            approach. In fact, we met because they were
            searching for a specific shade of blue and couldn’t
            find it elsewhere.
            This level of color curation dovetails with our pas-
            sionate drive and relentless commitment towards
            excellence.”








            yor: ‘Günümüzde insanlar çok sayıda cihaz aracılığı                                                 39
            ile devamlı surette canlı ve parlak görsellere maruz
            bırakılıyorlar.
            Müşteriler artık görsel anlamda gelişmiş ve yüksek
            stile sahip ürün, yer ve insanları tanımlayan ve sürekli
            değişen görüntülerin tüketicileri konumundalar.
            Hal böyleyken, rengin içerisinde barındırdığı duygusal
            öz insanların içine işleyebildiği oranda güçlenen bir
            pazarlama aracı haline dönüşüyor.
            Biz de, bize trend tahminlerimizdeki o nüansları ya-
            kalayabilecek, olası en geniş renk çeşitlerini sunacak
            gerçek anlamıyla ileri düzey renk hizmeti arayışındaydık
            ve aradığımızı Archroma da bulduk.’
            ‘Color Atlas’ın gerçek bir sevgi emeğini temsil ettiğini
            ve kendilerinin temel fikrinin müşterilerine asla hayal
            etmedikleri seçenekleri sunmak’ olduğunu ifade eden
            Archroma Renk Yönetimi Global Direktörü Chris Hipps
            ise sözlerinin devamında şunları dile getiriyor: ‘Biz de
            Archroma olarak, MintModa’nın ilerici ve odaklanmış
            yaklaşımına sahibiz.
            Aslında bizim karşılaşmamızın sebebi de kendilerinin
            belirli bir mavi tonu aramış fakat başka hiçbir yerde
            bulamamış olmaları.
            İşte bu türden bir renk detaycılığı bizim de tutkulu
            yaklaşımımız ve mükemmelliğe yönelik bıkmak bilmez
            adanmışlığımızla tamamen uyumlu.”
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46