Page 30 - Tekstil Teknoloji
P. 30

Beneks Maintains Its


                   Permanency With The Importance


                   It Gives To Innovation



                   Continuing its activities in a factory with 2000 square meters closed area,
                   Beneks has a history of 30 years with its innovations. The success of Beneks,
                   which has grown exponentially in this period, is the secret hidden in making
                   the right investments in time.

                   Beneks, whose founders are com-                              share in the market of the dying
                   posed entirely of engineers, has been                        machines. Exporting 65% of its
                   serving the textile sector continuously                      production, it represents Turkey in its
                   since 1988. Also; Beneks, which                              export markets best. Hüseyin Birben,
                   specializes in finishing and fabric                          the General Manager of Beneks, the
                   preparation machines used in the                             unique brand of our country, has had
                   fabric dyeing mills and who has a say                        important explanations about how
                   in the sector with its acquired market                       they have continuously grown in the
                   share, added the group of its textile                        sector by following the path of suc-
                   dyeing machine to its product range                          cess for many years while answering
           GÜNDEM  NEWS  28  it targets the customer profile which   Hüseyin Birben  30 YEARS OF THE
         28        in 1998. Following the principle of                          the questions of the Textile Technolo-
                                                                                gy Magazine.
                   “Competition is not in Price but in
                   Quality” as a way of doing business,
                                                                                SUCCESSFUL PAST
                   is interested in quality and quality
                                                                                Beneks’ General Manager Hüseyin
                   results, rather than getting more
                                                 Beneks General Manager / Genel Müdürü

                   Beneks, İnovasyona Verdiği


                   Önemle Kalıcılığını Sağlıyor



                   2000 m  kapalı alana sahip fabrikasında faaliyetlerini sürdüren Beneks,
                           2
                   inovasyonlarıyla 30 yıllık bir geçmişe sahip. Bu sürede katlanarak büyüyen Beneks’in
                   başarısının sırrı, doğru yatırımları zamanında yapmada saklı.


                   Kurucularının tamamı mühendisler-  eden Beneks, ihracat yaptığı pazarlar-  tekstil sektörüne atılır. Sonrasında
                   den oluşan Beneks, 1988 yılından   da Türkiye’yi en iyi şekilde temsil ediyor.  Beneks hayata geçer. Ama Birben’in
                   beri kesintisiz olarak tekstil sektörüne   Ülkemizin değerli markası Beneks’in   aklında her zamana büyük olmak değil
                   hizmet veriyor. Kumaş boyahanelerinde  Genel Müdürü Hüseyin Birben, Tekstil   kalıcı olmak vardır. “1988’den bu yana
                   kullanılan apre ve kumaş hazırlama   Teknoloji Dergisinin sorularını yanıtlar-  büyüyerek devam ettik. Her zaman
                   makineleri konusunda uzmanlaşmış   ken uzun yıllar başarılı bir şekilde sek-  üzerine ekleyerek yolumuza devam et-
                   ve elde ettiği pazar payı ile sektörde   törde büyüyerek yollarına nasıl devam   tik. Bu çok önemli bir konudur. Benim
                   söz sahibi olan Beneks, 1998 yılında   ettiklerine dair önemli açıklamalarda   iş ahlakım işi ya tam hakkıyla yapmak
                   ürün gamına, kumaş boyama makine   bulundu.                   ya da hiç yapmamayı gerektirir. Sürekli
                   grubunu da dahil ediyor. “Rekabet                             kendimizi yenilememiz ve inovasyo-
                   Fiyatta Değil Kalitededir” ilkesini iş   30 YILLIK BAŞARILI BİR GEÇMİŞ  na verdiğimiz önem bizi ayakta tutan
                   yapış biçimi olarak belirleyen Beneks,   Beneks Genel Müdürü Hüseyin Birben  unsurlardır.” diyen Birben ticarette para
                   boyama makinelerinde pazardan daha   İTÜ Petrol Mühendisliği mezunu.   politikasının kalitenin ardından gelemsi
                   çok pay almak yerine, kalite ve kaliteli   Üniversiteden sonra üç yıl petrol   gerektiğini savunanlardan “Biz Beneks
                   sonuçlara ilgi duyan müşteri profilini   mühendisliği yapan Birben, yurtdışına   olarak rekabet fiyatta değil kalitede olur
                   hedef seçiyor. Üretiminin %65 ini ihraç   açılmak hedefiyle kuzeniyle birlikte   diyoruz her zaman. Fiyat politikası da
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35